Royal Talens Βερνίκι ακρυλικού 114 clossy 75ml
Royal Talens Βερνίκι ακρυλικού 114 clossy 75ml
Kωδικός ERP-0000001024
Part Number: 161280114
Δείτε όλα τα προϊόντα ROYAL TALENS
Τιμή Web6,71€
##dic_local_price##
Παράδοση 1-3 ημέρες

Περιγραφή

Royal Talens Βερνίκι ακρυλικού 114 clossy 75ml

Σκοπός: Ανθεκτική προστασία ελαιογραφίας ή ακρυλικού πίνακα (τελικό βερνίκι)

Σύνθεση: Ακρυλική ρητίνη, νέφτι, τερεβινθέλαιο

Εφαρμόστε όταν η χρωματική μεμβράνη έχει στεγνώσει τελείως.

(για λαδομπογιά περίπου ένα χρόνο με φυσιολογικό πάχος στρώματος, για ακρυλικό πίνακα μετά από 4 με 5 μέρες)

Στεγνώνει μέσα σε λίγες ώρες

Δεν κιτρινίζει

Περισσότερο ευέλικτο από το picture varnish gloss 002

Δίνει λιγότερη στιλπνότητα από το picture varnish gloss 002

Αναμειγνύοντας με acrylic varnish matt 115 μειώνεται ο βαθμός στιλπνότητας

Στεγνές στρώσεις βερνικιού μπορούν να αφαιρεθούν με νέφτι ή τερεβίνθη

Μπορεί να αραιωθεί με νέφτι ή τερεβίνθη, καθαρίστε τα πινέλα με νέφτι ή τερεβίνθη

Εύφλεκτο (σε σπρέι: εξαιρετικά εύφλεκτο)

Διαθέσιμο σε: 75 ml 

Συμβουλή: Χρησιμοποιείστε Acrylic varnish gloss της Talens αν επιθυμείτε να επιτύχετε ένα βαθμό στιλπνότητας ελαφρώς μικρότερο από την υψηλή στιλπνότητα. Αν παρόλα αυτά είναι επιθυμητή η υψηλή στιλπνότητα τότε χρησιμοποιείστε το Picture varnish glossy της Talens ή το Dammar varnish glossy της Talens.

Τελικό βερνίκι

Η λαδομπογιά στεγνώνει μέσω της απορρόφησης οξυγόνου.Αυτό είναι μία χημική διαδικασία. Μόλις η μπογιά στεγνώσει τελείως αυτή η διαδικασία οξείφωσης δεν σταματά μα συνεχίζει σε μία διαδικασία γήρανσης. Τελικά αυτό μπορεί να γίνει ορατό ως τρίξιμο. Μόλις η μπογια στεγνώσει τελείως (με στρώματα φυσιολογικού πάχους αυτό παίρνει περίπου ένα χρόνο, με πολύ λεπτά στρώματα κάποιους μήνες λιγότερο, και με παχύτερα στρώματα μερικά χρόνια) είναι καλό να εφαρμόσετε ένα τελικό βερνίκι. Αυτό το τελικό βερνίκι επιβραδύνει την απορρόφηση οξυγόνου και τη διαδικασία γήρανσης.

Το βερνίκι επίσης καθορίζει το βαθμό στιλπνότητας και προστατεύει ενάντια στην ατμοσφαιρική μόλυνση. Όταν βερνικώνετε βεβαιωθείτε ότι όλα (ο πίνακας, το βερνίκι, το πινέλο και οι δίσκοι (θήκες)) βρίσκονται σε θερμοκρασία δωματίου. Αν ένας πίνακας μεταφερθεί από ένα κρύο δωμάτιο σε ένα ζεστό για να βερνικωθεί μπορεί να σχηματιστεί συμπύκνωση στον κρύο πίνακα. Έτσι θα εγκλωβιστεί η υγρασία μέσα στο βερνίκι και θα έχει ως αποτέλεσμα μία λευκή μεμβράνη. Επιπλέον η υγρασία του πίνακα μπορεί να κάνει το βερνίκι να αναδιπλωθεί και να έχει ως αποτέλεσμα κακή προσκόλληση.

Αναδίπλωση μπορεί να προκύψει επίσης όταν το χρωματικόστρώμα είναι πολύ σφραγισμένο (οι πόροι του είναι κλειστοί), για παράδειγμα όταν περιέχει μεγάλη ποσότητα συνδετικού υλικού (βοήθημα, λάδι). Για να το αποφύγετε αυτό είναι καλό να σκουπίσετε πρώτα τον πίνακα με ένα πανί ποτισμένο με λίγο νέφτι. Μόλις εξατμιστεί το νέφτι το βερνίκι μπορεί να εφαρμοστεί.

Τα βερνίκια γυαλιστερών εικόνων αποτελούνται κυρίως από ρητίνη σε διαλύτη. Στην περίπτωση των ματ βερνικιών έχει προστεθεί ένας συντελεστής για ματ αποτέλεσμα (matting agent). Όταν χρησιμοποιείτε πινέλο για να εφαρμόσετε ένα βερνίκι με συντελεστη για ματ αποτέλεσμα (και γι’ αυτό επίσης με μίξεις γυαλιστερού και ματ βερνικιού), είναι σημαντικό το βερνίκι να εφαρμόζεται στο τέλος με πινελιές προς μία κατεύθυνση. Αυτό βοηθάει στο να εξασφαλιστεί ένας ομοιόμορφος βαθμός στιλπνάδας.

Επιπλέον είναι σημαντικό το βερνίκι με συντελεστή για ματ αποτέλεσμα να εφαρμόζεται σε ένα στρώμα. Αυτό βοηθάει στο να αποφευχθούν διαφορές στη στιλπνότητα και ο σχηματισμός γραμμών (ραβδώσεων). Αν, παρόλα αυτά, το ματ βερνίκι εφαρμοστεί με σπρέι, μπορεί να γίνει σε αρκετά στρώματα.

Συμβουλή: Όταν χρησιμοποιείται σπρέι είναι δυνατόν χωρίς καθόλου προβλήματα να εφαρμόσετε ένα ματ βερνίκι πάνω από ένα γυαλιστερό. Αυτό έιναι χρήσιμο όταν αργότερα αποφασίζεται ένας διαφορετικός βαθμός στιλπνότητας.